Zastępca Kierownika Sklepu Elbląg

Dodane Poniedziałek, 19 Lutego 2018, 7:16:02, ID ogłoszenia: 4807
Do negocjacji
Zastępca Kierownika Sklepu Elbląg
Wyświetleń: 600

Opis ogłoszenia Zastępca Kierownika Sklepu Elbląg

Nasze wymagania:

doświadczenie w pracy w sprzedaży, obsłudze klienta
doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu
rzetelność i uczciwość
wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów
umiejętność skutecznej komunikacji
gotowość do pracy w różnych porach dnia oraz w różne dni tygodnia (także w soboty i niedziele) oraz do pracy fizycznej

Opis zadań:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.

Oferujemy:

umowę o pracę bez okresu próbnego,
atrakcyjne wynagrodzenie plus miesięczna premia i nagroda roczna,
wyprawki dla dzieci (dla pierwszoklasisty, dla noworodków),
paczki na dzień dziecka,
bony i paczki na święta,
program pożyczek i zapomóg,
kartę multisport,
możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie,
pakiet szkoleń.

Administratorem danych jest Jeronimo Martins Polska S.A. z siedzibą w Kostrzynie 62-025, ul. Żniwna 5. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Opis ogłoszenia - Zastępca Kierownika Sklepu Elbląg

Nasze wymagania:

doświadczenie w pracy w sprzedaży, obsłudze klienta
doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu
rzetelność i uczciwość
wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów
umiejętność skutecznej komunikacji
gotowość do pracy w różnych porach dnia oraz w różne dni tygodnia (także w soboty i niedziele) oraz do pracy fizycznej

Opis zadań:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.

Oferujemy:

umowę o pracę bez okresu próbnego,
atrakcyjne wynagrodzenie plus miesięczna premia i nagroda roczna,
wyprawki dla dzieci (dla pierwszoklasisty, dla noworodków),
paczki na dzień dziecka,
bony i paczki na święta,
program pożyczek i zapomóg,
kartę multisport,
możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie,
pakiet szkoleń.

Administratorem danych jest Jeronimo Martins Polska S.A. z siedzibą w Kostrzynie 62-025, ul. Żniwna 5. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.