A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/tmp/ci_sessionbf77dd7335913f22e0e3f1fc9b603f985a060773): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/elblaglokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/elblaglokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /tmp)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/elblaglokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/elblaglokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Z nami obróć działanie w sukces ! - Elbląg

Z nami obróć działanie w sukces !

Dodane Czwartek, 02 Czerwca 2016, 14:03:00, ID ogłoszenia: 1402
2 800 zł
Z nami obróć działanie w sukces !
Wyświetleń: 941

Opis ogłoszenia Z nami obróć działanie w sukces !

Dołącz do pracowników Firmy RapidStaff, specjalizującej się w pośrednictwie pracy zdalnej dla kontrahentów zagranicznych.
Doceniamy ludzi z inicjatywą i nagradzamy ich za każdym razem.

Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko: Asystent Zdalnej Obsługi Zamówień. Do obowiązków pracownika należy:

-Przyjmowanie nowych zamówień i odszukiwanie właściwych produktów.
-Przyjmowanie zgłoszeń problemów od klientów.
-Procesowanie zapytań klientów za pośrednictwem systemu CRM.
-Procesowanie reklamacji.

W zamian oferujemy:
-Wynagrodzenie w wysokości 2800 PLN netto miesięcznie lub 700 PLN netto tygodniowo.
-2 tygodnie płatnego urlopu rocznie.
-Możliwość relokacji do centrali w Wielkiej Brytani po przepracowaniu 6 miesięcy.
-15 lub 30 godzinny tryb pracy.
-3 lub 12 miesięczny kontrakt.

Wymagamy:
Sumienności, kreatywności, podstaw znajomości obsługi komputera.
Dobrej organizacji pracy.
Znajomość języka angielskiego, nie jest warunkiem koniecznym.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt: rs_rekrutacja@interia.pl

Opis ogłoszenia - Z nami obróć działanie w sukces !

Dołącz do pracowników Firmy RapidStaff, specjalizującej się w pośrednictwie pracy zdalnej dla kontrahentów zagranicznych.
Doceniamy ludzi z inicjatywą i nagradzamy ich za każdym razem.

Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko: Asystent Zdalnej Obsługi Zamówień. Do obowiązków pracownika należy:

-Przyjmowanie nowych zamówień i odszukiwanie właściwych produktów.
-Przyjmowanie zgłoszeń problemów od klientów.
-Procesowanie zapytań klientów za pośrednictwem systemu CRM.
-Procesowanie reklamacji.

W zamian oferujemy:
-Wynagrodzenie w wysokości 2800 PLN netto miesięcznie lub 700 PLN netto tygodniowo.
-2 tygodnie płatnego urlopu rocznie.
-Możliwość relokacji do centrali w Wielkiej Brytani po przepracowaniu 6 miesięcy.
-15 lub 30 godzinny tryb pracy.
-3 lub 12 miesięczny kontrakt.

Wymagamy:
Sumienności, kreatywności, podstaw znajomości obsługi komputera.
Dobrej organizacji pracy.
Znajomość języka angielskiego, nie jest warunkiem koniecznym.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt: rs_rekrutacja@interia.pl